piątek, 3 sierpnia 2012

PRZEPIS NA... TABLICĘ Z KORKA.



Jakiś czas temu zrobiłam z korkowych podkładek pod talerze tablicę do wpinania inspirujących mnie gadżetów.
W tym samym czasie Kasia-worQshop ogłosiła na swoim blogu, że poszukuje chętnych do napisania „guestpostu”.
Zaproponowałam Jej więc mój prosty obrazkowy kurs i właśnie wczoraj ukazał się on na Jej blogu ;).



Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia blogu Kasi i przy okazji do skorzystania z mojego KURSU NA KORKOWĄ TABLICĘ Z PODKŁADEK, który mam nadzieję przypadnie Wam do gustu.


Trzymacie się jakoś w te upały?
ach!

5 komentarzy:

  1. jeszcze raz Ci powiem, że wspaniały tutek! rewelacyjnie wygląda ta tablica, uwielbiam ją szczególnie za jej oryginalny kształt!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super tablica! Zaraz zajrzę do Kasi podejrzeć jak to zrobiłąs... A blog super! Będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Ach jak się cieszę, że tu jesteś! Wielkie dzięki za komentarz ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...