czwartek, 27 marca 2014

CZYTA-m SOBIE.





Pierwszą książkę przeczytała podczas ferii u babci. Kolejne już po powrocie do domu.

PRZE-CZY-TA-ŁA!

Wciąż nie mogę w to uwierzyć. Moje dziecko zaczyna czytać!

Wzruszam się kiedy próbuje poskładać pojedyncze litery w wyraz.

Nie wierzę, że to już. Że tak szybko urosła. Że jest taka mądra!








Wasza dumna,
ach!

P.S. Książka ze zdjęć to "Psotny Franek" wydawnictwa EGMONT. W dobrej cenie znajdziecie ją np. TU .
Książka z serii (akcji) "Czytam sobie" , którą przygotowano z myślą o początkujących czytelnikach w wieku 5-7 lat. 

15 komentarzy:

  1. Psotnego Franka mieć musimy...nasz Franek jest włąśnie takim psotnikiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A berety lubi? Ten z książki miał beret ;-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że jej szybko nie minie ta nowa fascynacja.

      Usuń
  3. Brawo! Piękny jest widok czytającego dziecka :) Ja uwielbiam patrzeć jak moje dzieci czytają-ogklądają książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam te książeczki, są bardzo fajne. Ciekawe kiedy mój maluch za czytanie się weźmie. Na razie czasami cyfry uda mu się jedynie rozpoznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciej niż się spodziewasz
      :-)

      Usuń
  5. Mamy z tej serii książeczkę o Trollu - świetna jest :)

    Pozdrawiam
    http://aleksander-odkrywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam trolla na stronie akcji. Ostrzę sobie na niego ząbki ;-)

      Usuń
  6. Książki tez dostępne są w mc donaldzie dodatkowo do happy meal i zestawu. Akcja powtarza się co jakiś czas. My mamy "Baba Jaga na deskorolce" i "Syrop maga abrakabry"

    OdpowiedzUsuń

Ach jak się cieszę, że tu jesteś! Wielkie dzięki za komentarz ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...