środa, 22 lipca 2015

CAŁA PRAWDA.



Kocham prawdę.
Prawda oczyszcza. Daje spokój.
Choć często wymaga od nas odwagi i męstwa, daje nam w zamian o wiele, wiele więcej.

A prawda jest taka, że mnie TU nie ma.
Ani ciałem. Ani duchem.

Nie publikuję. Nie zaglądam. Nie troszczę się.
Zaniedbałam tę naszą "wirtualną przyjaźń". Przyznaję.

Wszystko to jednak w imię rzeczy naprawdę ważnych.
Naszej codzienności, rodzicielstwa, troski o związek, unikania tracenia cennego czasu.

Bo jeśli mam być zupełnie szczera to przyznam bez ogródek, że wiele czasu traciłam na tej stronie.
Na tej i na Waszych, często świetnych, cudownych stronach!
Czasu, który nie wróci.





To miejsce nigdy nie było moją pracą. Powstało by zaspokoić mój głód kontaktu z ludźmi. Podobnie myślącymi, fascynującymi, inspirującymi do działania. Trwało żeby dzielić się z Wami moją pasją bycia Mamą.

Zostawiam za plecami swoje frustracje, będące efektem poszukiwań sposobu na to, jak pogodzić codzienne obowiązki z pisaniem bloga.
Zrozumiałam, że w życiu na wszystko jest czas. Właściwy czas. Nawet jeśli "po ludzku" wydaje się nam to absurdalne i krzywdzące.

Zostawiam frustracje, ale nie znikam.
Gdy coś mnie poruszy, nauczę się czegoś nowego, uchwycę fascynującą chwilę na fotografii, będę tu.

Wybaczcie jednak, jeśli nie zdarzy się to zbyt często.

W końcu ktoś musi pleść te warkocze, podlewać cukinie w ogrodzi i wyjść na randkę z mężem.
Dobrze, że to ja! Ha!

Przesyłam moc letnich uścisków.
Wasza, ach!

18 komentarzy:

  1. Ubrałaś w słowa moje myśli :) Ten czas. Tak cenny.
    Trzymajcie się ciepło i cieszcie sobą :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu ogółu ;) Własne myśli dość długo ubierałam w słowa więc faktycznie mogłam ubrać w międzyczasie parę Twoich ;)

      Usuń
  2. Doskonale rozumiem...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pleć te warkocze, kochana!!! :)
    W zgodzie ze sobą - najważniejsze.
    a będę zaglądać :) uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak cenną obietnicę! A we wtorek podziwiałam "Twoją" kładkę w Jazdowie!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję an. Jak człowiek coś z serca próbuje... to wychodzi lepiej niż zwykle ;)

      Usuń
  5. https://yenhung.vn/mo-boi-tron Là nhà cung cấp giải pháp bôi trơn tốt nhất tại Hà Nội. Chúng tôi chuyên cung cấp dòng sản phẩm dầu mỡ bôi trơn cho hệ thống máy móc công nghiệp, sản phẩm chất lượng giá thành phải chăng

    OdpowiedzUsuń
  6. Chuyên tư vấn thiết kế nội thất và thi công hoàn thiện nhà ở chung cư, biệt thư, nhà phố, nhà ống, nhà cấp 4 ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Ach jak się cieszę, że tu jesteś! Wielkie dzięki za komentarz ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...