środa, 19 września 2012

DLACZEGO WARTO MIEĆ DZIECI?


Dlaczego warto mieć dzieci?

Moja odpowiedź brzmi: ponieważ dzięki nim można między 3:30 a 5:30 rano wydziergać sobie nowy pokrowiec na komórkę ;)



Tak. Kilka dni temu Mniejsza obudziła się o 2:30 w nocy. Miała ochotę na zabawę, oglądanie siostry śpiącej w sąsiednim pokoju, jedzenie. Generalnie na wszystko poza spaniem. Doświadczona mama ma jednak swoje sztuczki więc już o 3:30 była z powrotem w łóżku i spała. 

Ona tak, ale ja nie byłam już w stanie zasnąć. 

Dzięki temu jednak, zrealizowałam dawno zaplanowany projekt wydziergania pokrowca na komórkę. 



Następnego dnia gdy chciało mi się spać „rzucałam okiem” na mój nowy pokrowiec i oczy samoczynnie szeroko mi się otwierały.
Pozdrawiam,
Ach!

6 komentarzy:

  1. :)) uulala pokrowiec super.. ale ze nie moglas zasnac o 3.30?? odkad Jaga w moim swiecie mieszka cos takiego jak 'wybudzilam sie` nie istnieje.. Jestem w stanie zasnac wszedzie i o kazdej porze! Nawet przy 5 pobudkach nocnych (o jak dzis ;)
    Podziwiam talent. I komorka nie zmarznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam, choć tez mi się już zdarzyło szydełkować o 5 rano :P
    pokrowiec tez muszę w końcu sobie machnąć

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, to jedna z wielu zalet posiadania dzieci aczkolwiek podziwiam - ja chodzę późno spać ale jak już zasnę...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo udany :-) ja chyba położyłambym się i poleżała w łóżku... Chłopiec od czasu do czasu budział mnie w nocy, ale ja zwykle zasypiałam natychmiast jak zamknęłam oczy...

    OdpowiedzUsuń

Ach jak się cieszę, że tu jesteś! Wielkie dzięki za komentarz ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...