wtorek, 4 czerwca 2013

FILCOWY NASZYJNIK DLA PRZYJACIÓŁKI.



Powszechnie wiadomo, że obdarowywanie innych prezentami jest przyjemne.

Jeszcze przyjemniejsze jest obdarowywanie prezentami, które się własnoręcznie zrobiło.

A najprzyjemniej jest wtedy gdy obdarowywana osoba jest prezentem zachwycona!

Na moją przyjaciółkę zawsze mogę w tej kwestii liczyć… dlatego często dostaje ode mnie coś „hendmejdowego” !

Tym razem, z okazji kolejnych osiemnastych urodzin, zrobiłam dla niej kołnierzykowy naszyjnik.



Zrobiłam go z grubego białego filcu, który ozdobiłam kolorową muliną.



Jako, że nie miałam w domu profesjonalnych oczek do biżuterii, wykorzystałam haczyki, które zazwyczaj przybija się do tyłu ramki żeby można ją było zawiesić na ścianie.



Moim zdaniem sprawdziły się świetnie!

Naszyjnik się spodobał, a ja mam ochotę na więcej!



Pozdrawiam,
ach!

11 komentarzy:

  1. świetny pomysł z haczykami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam zaskoczona, że tak dobrze się sprawdziły ;)

      Usuń
  2. przepiękny!!! ;D jestem całkowicie oczarowana tym projektem! No genialny! Szkoda, że to nie ja jestem tą przyjaciółką ;P ale cieszę się razem z nią ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, nie znam się ale pewnie trochę roboty kosztował. Dlatego doceniam.
    Pozdrawiam serdecznie
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale jak to mówią: rób to co kochasz a nigdy nie będziesz pracował ;)

      Usuń
  4. Jest przepiękny:)
    I przyjaciółka odważna.
    Podobają mi się takie cuda ale gdy sama mam je założyć i tak kończy się na jeansach i zwykłym szarym sweterku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! Moja przyjaciółka nie boi się eksperymentować z modą :)

      Usuń
  5. Bardzo oryginalny prezent i fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Ach jak się cieszę, że tu jesteś! Wielkie dzięki za komentarz ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...