sobota, 25 stycznia 2014

HOUR BY HOUR styczeń 2014

Drogie moje,

Coś dziwnego dzieje się z moim kompem. Komentować nie mogę, ani u siebie ani u Was. Męża muszę przycisnąć żeby coś na to poradził.

Poza tym od poniedziałku próbuję stworzyć wpis o prezentach, które zrobiłyśmy dla dziadków. Ciągle jednak brakuje mi czasu, bo dziewczyny chore, a przez to rozdrażnione i oka z nich spuścić nie mogę.

Postanowiłam więc wczoraj popstrykać trochę moim nowym aparatem i dziś odpowiedzieć na wyzwanie "Hour by hour" Antilight i Ulietty.





Pierwszy raz zrobiłam TO ponad rok temu i powiem Wam, że z rozrzewnieniem patrzyłam na te stare zdjęcia.
Dziewczyny urosły, Mania się urodziła, a ja już nawet nie śmiem myśleć o pracy zawodowej ;D
Rok! A takie zmiany!

Szczerze polecam Wam to doświadczenie i zapraszam na mój dzień HOUR BY HOUR.

UWAGA!
Tylko dla ludzi o mocnych nerwach!
MATKA zamknięta 24H na dobę W CZTERECH ścianach z TRÓJKĄ dzieci!
Taka matematyka ;)
Enjoy!

+SIÓDMA+ poranne marudzenie przy czesaniu



+ÓSMA+ śniamanie i jajo handmade by Ewa



+DZIEWIĄTA+ mania zjada swoje dłonie



+DZIESIĄTA+ nebulizator pracuje



+JEDENASTA+ maluchy śpią więc matka wymyka się do kompa i próbuje naprawić to co sama zepsuła




+DWUNASTA+ robimy magiczne sztuczki



+TRZYNASTA+ hela pisze, a ja obserwuję świat za oknem




+CZTERNASTA+PIĘTNASTA+ dziewczyny karmią pluszaki. ja karmię dziewczyny.





+SZESNASTA+ barbie wychodzi za mąż.



+SIEDEMNASTA+ dopasuj ślady stóp do ufoludka.



+OSIEMNASTA+DZIEWIĘTNASTA+DWUDZIESTA+ wieczorne rytuały. baja. książka. pogaduchy.





+DWUDZIESTA PIERWSZA+ rzut oka na facebooka (bywam tam regularnie - zapraszam!) i marzenie o długim, błogim śnie. marzenie.



Taka sytuacja.
Sceny drastyczne typu: pranie, wieszanie, wieczne sprzątanie czy zmiana pieluchy, zostały usunięte!

Pozdrawiam,

ach!



21 komentarzy:

  1. ubawiłam się choć pamiętam,kiedy moje Jagnięta były malutkie często nie było do śmiechu ;P grunt ,żeby nie opuszczać dobrego humoru i pozostawać w równowadze (łatwo się mówi;P)pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. Dobry humor zawsze pomaga, ale tak jak piszesz czasem trudno go z siebie wykrzesać.

      Usuń
  2. haha genialny post:)))))))) dzień pełen wrażeń z dzieciaczkami, co?;)
    świetne zdjęcia! a co do komentowania to ja czasami mam tak, że nie mogę komentować na swoim blogu.;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :-) Okazało się że mogę komentować z komórki więc to robię :-)

      Usuń
  3. A Pan Miś ma zimę i chrapie :) uwielbiamy tę książkę i pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Pan Miś. Jest świetny! Ilustracje i historia.

      Usuń
  4. Barbie wychodzi za mąż :))) fajny pomysł, ja jakoś nie mogę się przekonać do projektów 365 i 52. Podobają mi się, ale wydaje, że zabrakło by mi systematyczności. Może skuszę się na hour by hour. Ciekawie to później porównać z rokiem ubiegłym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie! Mnie też "przerażają" te wymagające systematycznosci projekty :-)

      Usuń
  5. To jest fajny projekt i świetnie wyszło. Może i ja się skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale dajesz radę! Podziwiam - matka jedynaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa na zdjęciach :-) Napisałam przecież, że drastyczne sceny zostały usunięte :-)

      Usuń
  7. Przy trójce dzieci jeszcze dałaś radę Barbie za mąż wydać?! Grunt to organizacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to trening :-) Za kilkanaście lat będę musiała wydać 3 córy więc barbie to wprawka :-)

      Usuń
  8. Podziwiam Cię, że machnęłaś wyzwanie przy takiej ilości zadań :) Dziękuję bardzo za współną zabawę i mam nadzieję, że jeszcze weźmiesz kiedyś udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ją dziękuje za pomysł i mobilizację :-)

      Usuń
  9. "Szesnasta - barbie wychodzi za mąż" genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och to chyba też powinnam powtórzyć mój Hour by hour sprzed roku... No dzień z Trójką, faktycznie- zawsze coś się dzieję :) Barbie wychodzi za mąż- szał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórz koniecznie. Chętnie Was popodglądam :-)

      Usuń

Ach jak się cieszę, że tu jesteś! Wielkie dzięki za komentarz ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...